MARIA OZAWA MENCARI PASANGAN HIDUP.....!!! SIAPA YANG INGIN MENJADU SUAMINYA SILA LIHAT KRITERIA-KRITERIANYA YANG SANGAT WIN....


Pelakon Maria Ozawa yang turut terkenal dengan nama julukan Miyabi mengaku sedang mencari pasangan hidup selepas kian bosan membujang.

#Pengakuan itu dibuat Maria ketika dia memang dikenali sebagai aktres yang sentiasa mempunyai ‘pasangan’ berdasarkan statusnya sebagai pelakon filem lucah.

#Maria, 28, berkata, dia tidak kisah bakal pasangan hidup itu datang dari negara mana kerana yang penting lelaki itu seorang yang memahami kerjayanya.

#“Saya tidak peduli siapa orangnya dan warga negara apa, sama ada dari Jepun mahupun Indonesia.

#“Paling penting bakal kekasih saya itu dapat menerima saya seadanya, termasuk keperluan pekerjaan saya,” katanya kepada Tribunnews semalam.

#Maria adalah seorang daripada pelakon filem lucah paling terkenal di dunia dan pada Mei 2010 muncul dalam filem komedi dewasa Indonesia, Menculik Miyabi.

#Filem itu diarah oleh Findo Purwono HW.

#Pada November tahun sama Maria sekali lagi mewarnai layar perak Indonesia melalui filem seram Hantu Tanah Kusir.

#Menurut Maria, tanpa mempedulikan tanggapan orang lain, dia amat menyukai pekerjaannya sebagai pelakon.

#Justeru, dia yakin akan dapat membina rumah tangga bahagia pada masa depan jika kekasihnya dapat menerima dia seadanya.

#Bercakap mengenai pengalamannya ke Indonesia, Maria berkata dia pernah ke negara itu sebanyak empat kali antara 2009 hingga 2010.

#Tiga daripada empat lawatan itu adalah ke Bali untuk mempromosi filemnya.

#Sementara itu, mengulas mengenai kemunculan akaun palsu di Twitter dan Youtube menggunakan namanya, Maria berasa amat kesal dengan tindakan pihak tertentu yang mengambil kesempatan.

#“Ia buat saya bingung.

#Akaun palsu itu ada lebih ramai pengikut berbanding akaun asli,” katanya.

SUMBER